Da var skoleåret slutt…

.. og jeg er nå ferdig med bachelorgraden min i digital kultur. Jeg har heldigvis mange uker med ferie her i paradis igjen, men det er allikevel veldig rart å tenke på at jeg ikke skal på University of Hawaii at Manoa noe mer. Det gikk veldig bra karaktervis, jeg fikk tre A-, èn A og èn B+. Og vi har allerede fått feiret både ferien og 17.mai siden skolen sluttet.

IMG_7221

Siden de norske flaggene jeg bestilte på Amazon.com viste seg å være franske, måtte vi være kreative. flagget ble til sløyfe (var jo de rette fargene) og flaggstanga ble brukt til hjemmelagde norske flagg.

IMG_7223

Hurra for 17.mai! Ole og Gina er klare for å gå i tog.

Jeg har også satt sammen en liten videosnutt som viser en vanlig skoledag på UH. Dagene var selvsagt ulike, men dette var en onsdag da jeg kun har en time på skolen, og hadde derfor litt ekstra tid til å være norsk hjemme ved å se på norsk TV. Fetteren til Gina var også på besøk da jeg filmet.

Legg igjen en kommentar

