To eksamner på en dag

Dobbel eksamenÅ ha to eksamner på en dag er veldig effektivt, og gir sommerferien mer plass i kalenderen, men det er litt vrient å øve på Hawaiian eksamen i det ene øyeblikket og Media arts i det andre. Men i morgen kveld er det over, og da har jeg to hele dager til å øve på den siste eksamen, så har jeg sommerferie! Og tenk, sommerferien er på Hawaii!

Jeg er så heldig at jeg har familie som har kjempelyst til å komme til Hawaii og besøke meg, men har skole og jobb langt inn i juni; som betyr at jeg må «vente på de» her på Hawaii. Det betyr at jeg får 7 uker med ferie, på HAWAII! Jeg er så heldig, og jeg kommer til å bli så blakk, men det er en «once in a lifetime» hendelse, så jeg skal nyte det alt jeg klarer.

Legg igjen en kommentar

