Tenk å kunne svømme med delfiner og skilpadder

Bildene er tatt av Gina Korslund

Det begynner å bli en stund siden nå, men jeg har ikke fått gått gjennom bildene som ble tatt før nå. For to uker siden stod Gina, Ole, fetteren til Gina og jeg opp tidlig for å bli plukket opp klokka 6 om morgningen av tour bussen. Så kjørte vi ut til Wai’anae der vi skulle ut på en båt og senere snorkle sammen med delfiner og skilpadder. Det var helt fantastisk! EÔ Wai’anae Tours som arrangerte denne båtturen hadde funnet et sted der delfinene dro for å slappe av etter å ha brukt natten på å spise. Så alle delfinene var helt rolige og svømte mer eller mindre i svime frem og tilbake bare noen få meter under meg mens jeg lå å duppet i vannet.

Jeg anbefaler alle å dra med EÔ Wai’anae Tours, de var veldige gjestfrie og underholdende, og passet godt på deg under hele turen.

 

Legg igjen en kommentar

