The Special You

Jeg har ikke gjort så mye spennende hawaiigreier siden sist som er verdt å fortelle om, men jeg vil gjerne vise dere noe skolegreier jeg har jobbet på i det siste. I visual journalism har vi hatt en oppgave med navn «Through your yes» der vi skulle opprette en blogg. Jeg har i den sammenheng laget en blogg som heter «The Special You» hvor jeg blandt annet har skrevet en artikkel om Gina. Jeg fikk 192/200 poeng, og er fornøyd med det! Tror jeg fikk litt trekk på selve teksten som skal skrives i AP-style som jeg ikke skjønner så mye av.

blog screenshot

Neste prosjekt var å lage en tabloidside, en brosjyre eller et nyhetsbrev i Adobe InDesign. Jeg valgte å holde meg på «The Special You» prosjektet, og lagde en tosiders tabloid med artikkelen om Gina og en artikkel til. Den skal leveres på tirsdag, så blir spennende å se hva de synes.

InDesign project

Det virker sikkert som at jeg ikke har andre fag enn Visual Journalism, men det må jeg få understreke at jeg absolutt har. Jeg har Hawaiian, Media Ethics, Media Arts og Digital Cinema i tilllegg til Visual Journalism, så jeg har mer enn nok å drive på med. Men Visual Journalism er det eneste faget der jeg lager visuelle oppgaver som kan være gøy for dere å se på. Jeg har imidlertid skrevet en artikkel i Media Ethics som kanskje kunne vært interresant å lese for noen, så jeg skal vurdere om jeg skal poste den også.

Tipper det blir noen flere innlegg om helga snart, vi har nemmelig mange morsomme planer som inkluderer fjell, delfiner, hval og skilpadder.

Stay tuned!

Legg igjen en kommentar

