«Screenshot-week»

Jeg tenkte som så, at nå var det lenge siden jeg hadde oppdatert bloggen gitt! Så jeg gikk inn i bildemappa på mobilen for å finne frem alle bildene av de spennende tingene jeg har gjort siden sist. Den mappa var ikke så spennende som jeg hadde håpet; det var for det meste det samme tema som gikk igjen i alle bildene, skole! Forelesningene er mange, og skrivearmen blir litt sliten av og til, så det hender jeg må ta bilder av powerpointen for å rekke å notere ned alt.

Jeg har gjort noe gøy også, som for eksempel, utendørs kino! Da så vi på Frozen, spiste popcorn, drakk iste, Gina mista nøklene, vi lette etter nøklene, vi fant nøklene på bussen.

Men om to uker er det spring break, og da skal Gina og jeg ta oss en skikkelig ferie mens alle andre får besøk fra Norge. Krysser fingrene for at det ikke regner slik som det pøser på utenfor akkurat nå.

20140307-155412.jpg

Legg igjen en kommentar

