Sushi på samlebånd

I dag var Malene på besøk, det var gøy! Vi var på sushibar der de sendte forskjellige sushiretter på et «samlebånd» som vi satt rundt. På den måten kunne man plukke ut det man syntes så godt ut, og smake litt mer uten å måtte kaste så mye mat. Jeg liker fortsatt ikke sushi. Vi avsluttet dagen med yoghurtis med godteri på. Kamera mitt har dessverre bestemt seg for å være litt vanskelig, så jeg må sende det på reparasjon til helga, i mellomtiden må et mobilkamerabilde av det morsomme samlebåndet holde. Må også skryte av meg selv da jeg fikk 148 av 150 poeng på «faces» prosjektet! Veldig fornøyd med det 🙂 hurra for meg!

20140205-223735.jpg

Legg igjen en kommentar

