Superbowl

I dag har det vært Superbowl-Sunday der de viser finalekampen i amerikansk fotball(?). Jeg aner ikke hva det går ut på, og jeg aner ikke hvem som spiller eller hva reglene er. Det jeg vet er at reklametiden i pausen er sinnsyk dyr (fordi så mange ser på) og reklamene er derfor kjempebra. Som den mediestudenten jeg er ville jeg selvsagt ha med meg dette! For å være helt ærlig var jeg ikke veldig imponert. Vi hadde det uansett veldig koselig da vi hadde gjort i stand superbowl-mat på amerikansk vis (fett-på-fett).

Nå er klokken 21:15 her, og jeg kjenner at øynene blir tyngre og tyngre for hvert minutt som går. Kroppen har nok ikke helt fortått tidsforskjellen enda tror jeg. Lenge siden jeg hadde lyst til å legge meg kl. 21, og enda lenger siden jeg følte for å stå opp kl.6. Ønsker alle hjemme i kulda en god mandag 🙂

Legg igjen en kommentar

