Faces in my neighborhood

Mitt første kreative prosjekt har innlevering i morgen. Det går ut på å ta bilder av 25-30 ansikter (under samme tema) som senere skal settes sammen til en film og fortelle en historie. Vi har hatt ca 2 -3 uker på å gjøre dette. Mitt tema er «mine naboer». Jeg har derfor gått på alle de 16 etasjene i bygningen jeg bor i og banket på sikker 100 dører, der 60 var hjemme, 37 sa nei og 23 faktisk sa ja (+Gina, Christina og Ole, mine romkamerater, som ikke hadde noe valg). Så nå har jeg 26 bilder av mine naboer.

Her er noen av mine portretter:

One thought on “Faces in my neighborhood

  1. Tilbaketråkk: Sushi på samlebånd | Cecilies studentliv

Legg igjen en kommentar

