Vi har fått leilighet!

Endelig! Den er helt fantastisk, med to store soverom og god plass. Det er trygt plassert i 11.etg, med sikkerhetsvakter om natten og manager på dagtid. Du må ha nøkkel for å komme inn på området og for å ta heisen + to låser på ytterdøra!

20140110-235440.jpg
Her ser man kjøkkenet i bakgrunnen av stua, som har enkel kabel TV

20140110-235455.jpg
Mer av kjøkkenet med isbitmaskin i kjøleskapet og oppvaskmaskin + kaffetrakter, toaster og diverse annet stæsj. Alt av bestikk og tallerkener var her fra før.

20140110-235426.jpg
Dette er soverommet jeg skal dele med Christina. Vi skal se om vi klarer å finne en billig seng til fra craigslist, siden vi har sångod plass til det.

20140110-235507.jpg
på fellesområdet til bygningen er det et basseng med solenergi rundt og egen plass til å grille

20140110-235518.jpg

Her ser man utsikten fra inngangspartiet til leiligheten!

Vi betaler $2800 i mnd (inkludert strøm og andre utilities, men vi må finne trådløst Internett i tillegg). Det er litt over budsjett, men vi har slitt veldig med å finne noe, så da vi endelig fikk napp, og det i tillegg var denne, måtte vi slå til!

4 thoughts on “Vi har fått leilighet!

    • Det ble jo feil, dollaren står jo i 6,15 nå. Da blir det kr4300 pr pers. Går det bra det da Cecilie.

      • Det er mye penger, men det går bra! Jeg har fått studielån, også tror jeg at jeg skal jobbe litt når jeg kommer hjem (før jeg begynner på nytt studie), sånn at jeg får betalt ned noe av lånet.

Legg igjen en kommentar

