Jeg lever!

20140109-235243.jpgFoto av Gina Korslund.

Nå har jeg vært på hawaii i to dager, været er fantastisk og jeg koser meg masse! Foreløpig bor jeg på et hostel som er ganske forferdelig, dårlig seng og møkkete rom og bad. Jeg deler rom med 6 andre (som jeg ikke kjenner), så jeg jobber så godt jeg kan med å finne en leilighet. Har ringt en del i dag, og fått en visning på onsdag. Jeg sliter litt med å finne Internett, men så fort jeg har kommet til rette i en leilighet og har Internett skal jeg poste et innlegg om hvordan reisen har vært og hvordan mine første dager har vært. Jeg har masse bilder å vise dere!

Aloha!

2 thoughts on “Jeg lever!

  1. off Håper du kommer deg fra det hotellet fort :). Lykke til. Bra du koser deg så langt, det blir nok bare bedre og bedre 😀

Legg igjen en kommentar

