Å si hade

Nå for tiden er det flere «siste gang før jeg reiser»-tilfeller og jeg må si hade til venner og familie som blir igjen i kalde Norge. Det har vært julebord på den ene jobben og julebord med vennene mine her i Bergen. I morgen er siste dag på jobb på posten før jeg reiser. For hver person jeg sier hade til, kommer jeg litt nærmere reisen, og jeg blir enda mer nervøs.

Juletapas/julebord med vennene mine i Bergen var utrolig koselig, og det var ekstra tøft når festen var over og hadeklemmene stod for tur. Jeg fikk en fantastisk gave av Ina, Kriss, Sandra og Jørgen, et kjempefint bilde. En collage med masse bilder av hele gjengen! Vi tok også noen gruppebilder den kvelden som er fine minner å ha med seg på en så lang reise. Nå er kofferten pakket, forsikring bestilt og betalt for, pass og visum i sekken og alt står klart til jeg kommer hjem fra julefeiringen hos mamma og pappa.

I dag er det 13 dager igjen…

 

 

 

5 thoughts on “Å si hade

  1. Skal innrømme eg var litt klam i augekroken då eg sa hade etter juletapasen; vesle Cecilie mi skal reise laaaangt vekk jo! :O Kven skal passe på meg og halde meg i øyro no lissom? :O

      • Det er jo bra; du veit jo at det trengst! xD Og eg VIL VIL VIL kome bort og helse på når du fyrst skal bu under palmesus og blant bølgjebrus! ❤

Legg igjen en kommentar

