«Reiseklar»

20131212-114729.jpg

I teorien er jeg nå reiseklar. Visum er på plass, flybilletter og hotel/hostel er bestilt og Lånekassen har sendt meg penger. Alt jeg mangler er forsikring og et sted å bo.

Jeg har til og med gjort ferdig fagene mine på universitetet i Bergen, og allerede fått karakter på bacheloroppgaven. Jeg fikk A! Hurra for flinke meg 🙂

Tenk, det neste jeg gjør av lekser, pensumlesing og oppgaveskriving, det gjør jeg kanskje under en palme på Hawaii! Sykt…

3 thoughts on “«Reiseklar»

Legg igjen en kommentar

