Trettito dager igjen

Julen sniker seg innpå sammen med julestemning, lengsel etter juleferie og muntlig eksamen. Jeg gleder meg til muntlig er over, og til juleferien starter, og til å snart reise hjem til mamma og pappa for å feire både jul og nyttårsaften. Samtidig som jeg gleder meg, gruer jeg meg også mer og mer for hver dag jeg kommer nærmere januar. I dag er det 32 dager igjen til jeg sitter på flyet på vei til Honolulu! Skummelt… Jeg sliter med å fokusere på skolen, og alt annet, for all min tid går til å grue meg og glede meg til å reise til Hawaii. Jeg leter intenst etter leilighet, styrer med vaksiner og papirer til visum. Midt oppi dette skal jeg liksom lese til muntlig eksamen, ja liksom…

Selv om jeg burde lest til muntlig eksamen, pyntet jeg til jul. Det er lurt!

svart hvit julepynt

2 thoughts on “Trettito dager igjen

  1. Krysser alt som krysses kan for at du snart finner et sted å bo! Når det endelig er på plass så er jeg sikker på at du får det fint og kan senke skuldrene litt
    Klem fra pappa 😀

Legg igjen en kommentar

