Emner jeg ønsker å ta

Jeg måtte søke om forhåndsgodkjenning på fagene jeg har lyst til å ta, slik at jeg vet på forhånd at fagene kan inkluderes i bachelorgraden min uten problemer. Hadde jo vært fryktelig dumt om jeg kom hjem fra Hawaii og fikk beskjed om at alle pengene jeg har brukt på Hawaii bare var ferie. Her har jeg skrevet en liste med de fagene jeg har fått godkjent, så da er det bare å krysse fingrene for at det er ledige plasser på 5 av fagene (jeg må ta 15 credits).

JOUR 307: Photojournalism
JOUR 316: Advanced editing
JOUR 365: Media and the law
JOUR 407: Advanced photojournalism
COM 201: Introduction to communication
COM 320: Communication and communities
COM 337: Techniques of multimedia

Tenk! Nå er det 5 uker og 4 dager til jeg sitter på flyet på vei til Hawaii, Honolulu! Det blir mer og mer virkelig og for hver oppgave jeg leverer på skolen flytter ti nye sommerfugler inn i magen min. Nå er bacheloroppgaven lever, i morgen leverer jeg rapporten i DIKULT208. Så er det bare muntlig i begge fagene igjen før «juleferie». Ferien starter nok ikke før bittelille- julaften, for før det blir det jobb-jobb-jobb. Det koster å reise til Hawaii i 6 mnd.

20131124-202752.jpgSiste finpuss på bacheloroppgaven, på toget til Oslo.

Legg igjen en kommentar

