En natt i Las Vegas og et halvt år på Hawaii

Neste semester kan vel ikke bli så ille da?

Må få si at alle forberedelsene har vært fryktelig slitsomme, hele denne uka har gått med til å søke om visum, booke fly til Oslo (for å dra på intervju for å få visum), og ikke minst bestille fly til Hawaii! Men nå er det endelig gjort og det føles fantastisk! Så nå har vi booket en reise som mellomlander både i London, Las Vegas og LA, men det som er litt gøy er at vi får overnatte i Las Vegas. Så da må vi passe på å sove på flyet på de rette tidene, sånn at vi kan bruke de timene i Las Vegas til å utforske byen litt, og ikke bare sove. Spennende!

lasvegas

Jeg har også kjøpt det «gamle» kamera til min bestevenninne, så da har jeg ett kompaktkamera til å ta med til Hawaii. Da blir det litt flere hverdagslige bilder også, siden speilreflekskamera ikke er noe man tar med på for eksempel stranda. Tenk, å ta bilder fra stranda blir mine nye «hverdagsbilder». Åh, som jeg gleder meg, men samtidig gruer jeg meg sikkert like mye… Mange følelser på en gang!

Nå skal jeg ta livet med ro en time til, med strikking og «Sex og singelliv» på TV3, før det er leggetid og tidlig opp i morgen når jeg må ta igjen masse skolearbeid som har blitt føyet ut av kalender for å gjøre plass til Hawaii planlegging.

sexogsingelliv

Legg igjen en kommentar

