Tur på Ulriken

Trykk på bildene for å se de større (For å komme ut av slideshow, trykk på krysset øverst i venstre hjørnet).

Siden timeplanen er helt åpen og jeg kan selv velge når jeg skal være på skolen, bestemte vi oss like godt å ta en tur opp på Ulriken i det fine været. Det er jo som kjent mye regn i Bergen, så når det først er sol må man nyte det! Jeg gikk for første gang opp på Ulriken sammen med to spreke venninner, Sandra og Anette. Det var en fantastisk tur, og jeg fikk samtidig tatt noen kjempefine bilder til oppgaven min på skolen.

Jeg håper vi rekker en tur til før jeg reiser til Hawaii, for selv om palmer og hvite strender absolutt er vakkert, er det ingenting som kan måle seg med norsk natur!

Legg igjen en kommentar

