Aloha! Congratulations on your acceptance…

…as an exchange student to the University of Hawai‘i at Mānoa.

Image

Sånn føler jeg meg nå!

Hurra! Jeg kom inn på skolen og reiser til Hawaii i januar 2014. Rart å tenke på, men sånn blir det! 5 mnd boende i paradis. Skummelt og fantastisk på en gang!

Nå må jeg sette i gang med å få forhåndsgodkjent fagene jeg ønsker å ta (som jeg burde gjort for lenge siden, men som jeg helt har glemt…), søke om visum og og helsebevis og sikkert tusen andre papirer. Men moro skal det bli når alt det kjedelig papirarbeidet er over. Da blir denne bloggen ikke bare en skoleblogg, men også en utvekslingsblogg og hawaiiblogg slik at dere der hjemme kan følge med på hva jeg driver meg og hvordan min hverdag er, og forhåpentligvis bli skikkelig misundelige!

Legg igjen en kommentar

