Communication program

com

Jeg har valgt å søke på et program som heter «communication program«, og håper på å ta fag fra journalistikk-kursene deres. Her ser dere en liste med alle fagene de har dette semesteret. Jeg kommer senere til å søke om forhåndsgodkjenning til uib om hvilke fag jeg ønsker å ta, og skal selvsagt dele disse fagene på bloggen. De fagene som ligger ute nå er ikke sikkert at settes opp etter jul, og det kan også hende det er fullt på flere av kursene. Så det er mulig at jeg må finne nye fag når jeg er på Hawaii (hvis jeg kommer inn).

Legg igjen en kommentar

