«Søknad registrert»

førstesøknad

Da var første søknad sendt, og første steg tatt mot det store utlandet! Denne søknaden går rett til UiB, der de vurderer om jeg er kvalifisert til å søke om plass på ett av universitetene jeg har satt opp. Innen den 1.oktober får jeg svar fra UiB om jeg er det de kaller «nominert søker», hvis jeg er det kommer jeg meg videre til søknad nummer to som går rett til univeristetet jeg ønsker å dra til/er nominert til.

Jeg har lagt ut lenker til alle universitetene jeg har søkt på, de ligger øverst til høyre på bloggen. Her er de også i (foreløbig) prioritert rekkefølge:

  1. University of Hawaii at Manoa
  2. University of Western Australia
  3. RMIT University (Australia)
  4. University of Melbourne (Australia)
  5. University of Waikato (New Zealand)
Legg igjen en kommentar

