DIKULT250 – bacheloroppgave!

I dag var jeg på ett orienteringsmøte jeg ikke trenge å være på, fordi det jeg egentlig skulle har vært på var for en uke siden, som ikke har stått noe informasjon om noe sted (!?!). Jaja, jeg hadde jo intensivuke med DIKULT208 gruppa da, så kunne jo ikke møtt opp der uansett. Jeg fikk hvertfall pratet litt med fagansvarlig for DIKULT250, men det han sa skremte meg mer enn enn jeg hadde håpet på. Jeg spurte han om hvorfor det ikke var lagt ut noen forelesninger i kalenderen, eller litteraturliste, eller seminarer. Årsaken til dette var som følger; det er ingen forelesninger, kun egenarbeid. Du velger hva du vil skrive om, så skriver du om det og leverer før fristen.  Hurra…. Han skulle heldigvis snakke med de andre lærerne om å sette opp ett «skrivekurs» for oss som skal skrive bacheloroppgave, så hvis han kommer igjennom med det får jeg heldigvis litt hjelp.

skjegget fullt av postkasser

Jeg kan selvsagt kontakte lærerne når jeg vil, og stille de spørsmål underveis. Men må ærlig innrømme at jeg syns det er fryktelig vanskelig å sette i gang, og i hele tatt finne ut hva jeg vil skrive om (annet enn tema: webdesign). Er ikke så lett å utarbeide en problemstilling når man aldri har skrevet noe lignende før. Fyfy UiB! Så her sitter jeg med skjegget fullt av postkasser (som min far pleier å si), og prøver å finne på en god problemstilling som er bred nok til at jeg kan bruke ett halvt år på å skrive om det, men  samtidig ikke for bred slik at jeg faktisk klarer å ta tak i det!

Noen som har forslag? (med webdesign som tema)

Bilde tatt 15.08.2013 kl. 22.37

Sånn føler jeg meg nå!

 

 

Legg igjen en kommentar

