Jeg overlevde!

dikult208 gjengen

Da var intensivuken med DIKULT208 over. Jeg må si det gikk veldig mye bedre enn jeg trodde det skulle gå. Jeg har blitt kjent med mange spennende mennesker, og fått være med på en helt ny måte å jobbe med skolearbeid på. Jeg er så glad for at jeg meldte meg på dette opplegget som var helt nytt og aldri prøvd ut på andre studenter tidligere. Selv om vi var en gjeng med «prøvekaniner» klarte vi å komme opp med veldig mange gode prosjekter.

Det var en ny opplevelse for meg å jobbe med utenlandske studenter, og jeg var veldig nervøs på forhånd. Jeg var redd jeg skulle havne utenfor gruppen fordi jeg ikke klarte å få frem det jeg ville på engelsk. Men det gikk veldig bra.

Gruppa mi fortalte en historie gjennom mange ulike medier, slik at leseren må navigere seg rundt på googlemaps. Vi brukte som sagt Google Maps, YouTube, tekst, moviestorm og popcorn. Du finner alt det på googlemaps, men videoen fra moviestorm har jeg dessverre ikke tilgang til enda.

Bilde

GoogleMaps-prosjektet vårt. 

Legg igjen en kommentar

