Money, money, money, must be funny…

..In the rich man’s world

Postkasse

For å få råd til å dra på et semester til Hawaii er jeg nødt til å spare penger. Jeg får studielån, og er nok også nødt til å bruke det da studentvisum ikke er nok om man ønsker å jobbe i USA. For å slippe å bruke alt studielånet og for å være sikker på at jeg kan være med på det jeg har lyst til når jeg først er på en slik tur vil jeg derfor prøve å spare så mye som mulig. Derfor har jeg fått meg en ekstra jobb (i tillegg til ekstrajobben hos Hansen og Dysvik) og jeg nå også fått jobb i Posten der jeg skal jobbe hver kveld i hele juli.

2 thoughts on “Money, money, money, must be funny…

  1. Flink jente! Stå på og spare så mye som mulig så du slipper å «sitte fast» med studielån til du blir 100 😛
    Dere skal jo tross alt bygge på Asaktoppen om noen år 😉

Legg igjen en kommentar

