Skolestart!

notebook-on-wood

Jeg kom inn på DIKULT208, som betyr at jeg har en veldig tidlig skolestart dette semesteret. Jeg starter allerede den 7.august med en inntensiv uke med skolearbeid. Blir spennende å se hvordan faget er lagt opp med tanke på sammarbeidet med de utenlandske studentene fra USA, det ser ut til at de amerikanske studentene er her den første uka. Må si jeg gruer meg litt til dette faget, spesielt den første dagen som sikkert er en bli-kjent-dag. Jeg hater slike dager generelt, og det blir jo ikke bedre av at alt må foregå på engelsk. Men klarer jeg ikke det kan jeg jo bare glemme å flytte til Hawaii for et halvt år.

Slik som jeg forstår det er dette faget mye mer praktisk, som innebærer en del filming, fotografering og koding, noe jeg ser frem til etter flere semester med mye teori.

Legg igjen en kommentar

