Hawaii next?

Hawaii illustrasjon

Dette er en blogg som vil fungere som en dagbok åpen for meg og mine nærmeste. Her vil jeg skriver om prosessen mot et semester som utvekslingsstudent på Hawaii. Det innebærer søknader, svar på søknader og hvis jeg kommer inn vil jeg også skrive om visum og annet papirarbeid som må gjøres før flyet letter.

Hvis jeg kommer inn, vil jeg åpne bloggen for alle, og bruke den som en reiseblogg der jeg deler mine bilder og opplevelser fra Hawaii.

Hvis jeg kommer inn kommer jeg til å reise til Hawaii rett etter jul/nyttårsaften, og blir så på Hawaii til semesteret er over (som regel ca 4 mnd eller mer).

Legg igjen en kommentar

