Collaborative Creativity in New Media

Skolestart

Hvis jeg skal reise til Hawaii våren 2014 må jeg gjøre meg ferdig med digital kultur- fagene nå til høsten, som betyr at jeg må ta mine første digital kultur-fag på 200-nivå. Hva er 200-nivå lurer du? Jo, svarer jeg, det er et høyere nivå enn 100-nivå (som jeg har tatt hittil) som er vanskeligere.

Jeg skal velge to av tre fag:

  1. DIKULT208 – Collaborative Creativity in New Media
  2. DIKULT203 – Elektronisk litteratur
  3. DIKULT250 – Fordypning i Digital kultur med bacheloroppgåve

DIKULT208 er et fag man må søke for å komme inn på, som gjør det litt anderledes enn andre fag. Det er et visst antall plasser, og de studentene med best karakterer komme inn. Faget er ett sammarbeid med universiteter fra USA, jeg tenkte det var en god mulighet for meg å forberede meg på å snakke og skrive engelsk, derfor har jeg søkt og venter i spenning på resultatet.

2 thoughts on “Collaborative Creativity in New Media

  1. Blir svett bare av tanken jeg 😛
    Men må jo være en skikkelig opplevelse og ikke minst lærerikt språkmessig da!

    • Blir litt svett av tanken selv, men dette er jo ingenting i forhold til et helt semester i Hawaii, så klarer jeg ikke dette kan jeg spare de pengene for å si det sånn!

Legg igjen en kommentar

